بخشی از متن دانلود فایل پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران :
دانلود فایل پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران
دانلود فایل پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران در17 اسلاید می باشد ودر رشته ی اقتصاد قابل استفاده می باشد .
اهداف درس :
آشنایی با مهمترین مفاهیم اقتصادی نظیر هزینه فرصت, کمیابی, منحنی امکانات تولید, نظامهای مختلف اقتصادی,
عرضه, تقاضا, تولید, رفتار مصرف کننده و مطلوبیت, کشش,
بازارهای مختلف و ... و بررسی ابعاد و جوانب گوناگون مسائل مطروحه فوق در زمره مهمترین اهداف این درس میباشند.
جایگاه درس:
درس اصول علم اقتصاد 1 بعنوان نخستین درس در سلسله دروس اقتصادی رشته حسابداری بوده و چون بسیاری از مفاهیم بنیادی که در سایر دروس اقتصادی
این رشته ها از جمله اقتصاد کلان, پول و ارز و بانکداری, توسعه اقتصادی و مالیه عمومی مطرح خواهند شد برای اولین بار در این درس مورد
بررسی قرار میگیرند, از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
چون آشنایی و معارفه دانشجو با علم اقتصاد از این درس آغاز میشود, ضرورت تعمق و دقت بیشتر در جهت تفهیم
مفاهیم و اصطلاحات مربوطه بیشتر احساس میشود.